Za brezhibno delovanje vaše spletne pisarne smo združili vodilne spletne aplikacije

Vaša spletna pisarna vsebuje vrhunske aplikacije, ki združene v celoto ponujajo spletno pisarno s katero lahko delate od kjerkoli in kadarkoli saj je celotna spletna pisarna nameščena na naših strežnikih in se vam ni potrebno ubadati z raznimi inštalacijami na vaš računalnik.

NextCloud

Aplikacijo si na enostaven in avtomatski način namestite na vašo napravo in bo skrbela za varnostni arhiv oz. sinhronizacijo podatkov med vašo napravo in oblakom (prostor na naših strežnikih). Nextcloud podpira operacijske sistem Linux, Windows, Apple in Android. Z spletnim vmesnikom Nextcloud aplikacije pa lahko nalagate, snamete, ustvarite, urejate ali brišete dokumente.

LibreOffice

Odprtokodni office sistem, ki je zelo podoben Microsoft Office in je tudi kompatibilen tako, da dokumenti narejeni z Microsoft office bodo vidni tudi v vašem sistemu in obratno. Prav tako lahko urejate dokumente Microsoft office ali pa naredite svojega z LibreOffice in ga pošljete uporabniku Microsoft office, ki ga bo tudi normalno videl in urejal.

Cpanel

Za delovanje vaše spletne strani in elektronke pošte v ozadju skrbi Cpanel sistem tako, da opravila vezana na spletno stran in elektronsko pošto bodo enostavna in uporabniku prijazna.

Veliko naprednih funkcij

Celoten sistem naše spletne pisarne ponuja resnično ogromno funkcij in možnosti. Spodaj navajamo le najbolj uporabne funkcije sicer pa vas vabimo, da na podstrani NAVODILA preverite kaj vse naša spletna pisarna omogoča.

Spreminjanje logotipa in teme

Hitro in enostavno lahko zamenjate prijavno stran in logotip za NextCloud in na ta način še dodatno personalizirate izgled vaše spletne pisarne

Spletno gostovanje

V spletno pisarno je vključena še 1x brezplačna domena ter prostor na strežniku za spletno stran in el. pošto. Za nadzor in urejanje tega segmenta imate na voljo najbolj popularno in po mnenju mnogih najboljšo kontrolno ploščo Cpanel.

Neomejeno št. uporabnikov

Niste omejeni s številom uporabnikov. Brez skrbi boste lahko dali dostop novim sodelavcem ali zunanjim sodelavcem brez, da bi morali kupovati nove licence. Na voljo imate tudi neomejeno število elektronskih predalov.

Koledar in kontakti

Vsi uporabniki med seboj imate lahko skupen koledar. Shranjujete lahko tudi kontakte tako, da imajo vsi vedno in od kjerkoli dostop do kontaktov. 

Dokumenti

Naredite lahko nove dokumente, nalagate dokumente ali pa sinhronizirate dokumente med napravami. Dokumente imate tako lahko vedno pri roki in si jih ogledate tudi na vaši mobilni napravi, ko ste na terenu.

Deljenje datotek

Vaše datoteke kot so dokumenti, slike, filmi…lahko hitro delite z drugimi uporabniki znotraj vašega oblaka ali pa dovolite dostop tudi zunanjim obiskovalcem preko URL povezave z časovno omejitvijo ali brez.

Galerija slik

Vse pomembne slike lahko hranite vašem oblaku in so vam tako vedno na voljo. Z NektCloud aplikacijo lahko nastavite avtomatsko sinhroniziranje slik med vašo napravo in prostorom v vašem oblaku. Podprte so naprave z OS android, MS windows in iOS

Ekipno sodelovanje

Dokumente kot so word, excel in powerpoint lahko urejate direktno preko brskalnika in ne samo to, vsak dokument lahko ureja več uporabnikov vašega oblaka hkrati. Že med urejanjem vidite kdo ureja dokument in točno kaj ureja. Dovolite pa lahko dostop za urejanje tudi drugim, ki niso člani vašega oblaka. Vedno lahko dokument povrnete na starejšo različico. Vsak dokument vam je vedno na voljo iz katerekoli naprave.