Navodila za uporabo spletne pisarne

Navodila za uporabo bomo sproti dopolnjevali tako, da še niso popolna. Na vaši levi strani se nahajajo razdeljena navodila za vsak posamezni segment spletne pisarne. Spletna pisarna je namreč skupek večjega števila aplikacij zato so navodila razdeljena na različne segmente.

Kako naj se lotim odpravljanja težave?

V primeru, da bi naleteli na težavo pri uporabi storitev je smiselno prvo preveriti bazo znanja na tej strani ali pa na povezavah, ki jih boste našli na tej strani. Najverjetneje je težava le v napačni uporabi in ne gre za obšrino strežniško napako. Ker pa so navodila zalo obširna je smiselno, da težavo iščete z iskalnikom.

Kdaj je smiselno odpreti podporni zahtevek v primeru težav?

Odprete ga lahko kadarkoli se znajdete v težavah oz. ne boste znali nadaljevati. V kolikor bi naleteli na napake kot so “error” in podobne napake je smiselno odpreti podporni zahtevek brez, da se trudite napako odpraviti sami. Teh napak pri nas ni oz. skoraj nikoli ni pa vendar, če bi do nje prišlo je velika verjetnost, da jo lahko reši le sistemski administrator in ne vi sami. V primerih, ko se delo ustavi zato, ker ne najdete določene funkcije predlagamo, da prvo raziščete po naših navodilih in verjetno boste našli rešitev. Če je ne boste našli lahko odprete podporni zahtevek in vam bomo pomagali.